140-2014 Brand Journalism
Website met de cover van een digitaal boek

Gepubliceerd op

Woensdag 22 mei: Het is zover. Het langverwachte boek is er. Eindelijk.

Brand Journalism
Aan het begin van dit jaar heb ik desk research gedaan naar een relatief nieuwe stroming in journalistenland. Daarnaast heb ik met wat mensen gesproken over het onderwerp en een paar online discussies gevoerd. Al dat noeste werk is nu gebundeld in een zeer toegankelijk en volledig digitaal boekje. Er staan zelfs ontzettend leuke filmpjes in… Jippie!

Voor een beperkte kring mazzelaars
Het is allemaal 100% Apple. Je moet dus echt een iPad, iMac, of MacBook hebben om van dit meesterwerk te kunnen genieten. Een iPad is ideaal. Check de vereisten in het plaatje. En je moet er ook geld voor over hebben: net geen 5 Euro. Of je kiest voor het gratis inkijkexemplaar, maar dat is natuurlijk een mager uittreksel. En als het boekje bevalt, mag je ook waarderingssterren toekennen. Ik adviseer de volle vijf, maar je kunt natuurlijk ook een ander aantal overwegen (zie tabje ‘beoordelingen en recensies’).


[Update 20-07-2021: het boekje is inmiddels gedateerd. Ik heb het deze week verwijderd uit de Apple Book Store]

andere
verhalen