
De nieuwe journalist
De journalistiek heeft het zwaar. Rechtse regeringsleiders hakken hard in op onafhankelijke mediaorganisaties, lokale kranten kunnen hun verdienmodellen niet meer rond krijgen en publieke omroepen
De journalistiek heeft het zwaar. Rechtse regeringsleiders hakken hard in op onafhankelijke mediaorganisaties, lokale kranten kunnen hun verdienmodellen niet meer rond krijgen en publieke omroepen
Stempel voor journalisten Bekijk alle artikelen in deze serie Dit verhaal in 7 delen is geschreven om je snel op de hoogte te brengen van
De toekomst van marketing The naked Brand Begin 2014 publiceert BloombergTV op het web een prachtige documentaire over de toekomst van de marketing. We begeven
Schuivende panelen Er is veel aan de hand in medialand. Een paar trends hebben we nu wel in beeld: iedereen kan publiceren en de interactiemogelijkheden
Dilemma’s Larry Light introduceerde in 2004 de term Brand Journalism. Hij gaf naam aan een marketing-genre dat al lang bestond en waarvan we nu weten
Publiceren is een peulenschil Iedereen doet het De wereld van de media verandert in rap tempo. Het internet heeft de zaak op z’n kop gezet.
Poortwachters in de knel ‘Is journalistiek dood?’ Die vraag stelt Mark Ragan, CEO van een groot communicatiebureau, aan journaliste Rebecca Jarvis van CBS News. “Moet
In 2014, nu ruim tien jaar geleden, schreef ik een boekje over Brand Journalism. Het werd gepubliceerd in de ‘Bookstore’ van Apple. De verkopen zijn