057-2014 Branded Journalism
Cover van een boek over Branded Journalism

Gepubliceerd op

Woensdag 26 februari 2014: Ze zeggen dat het mooi was buiten. Bijna lente. Terrasjesweer, jubelde de buurvrouw. Ik heb er niks van gemerkt. De hele dag heb ik heerlijk zitten schrijven aan een nieuw boek.

Volgende week vertel ik -ergens in Amersfoort- een verhaal over verse ontwikkelingen in de mediawereld. Daar heb ik me uiteraard grondig op voorbereid, maar het onderwerp bleek dusdanig interessant dat er meer in zit dan alleen die spreekbeurt. Het wordt dus een boek, een heel hip boek. Je kunt het wel lezen, maar niet op papier. Er zitten filmpjes in, heel veel interessante linkjes, (eigen) fotomateriaal en interactieve PDF-bestanden. Tjonge, wat is het allemaal leuk. Vanavond en morgen nog even stevig aan de bak en dan is het wel zo’n beetje klaar (hoop ik).

By the way: je kunt me boeken…

andere
verhalen