Websitebouw | 079-2016
Websitebouw Textmaker Hoogland breed

Gepubliceerd op

Een frietbakker lust geen patat; een schilder verwaarloost zijn eigen huis en een websitebouwer komt niet toe aan de updates van zijn eigen pagina’s. ’t Is raar maar waar.

De laatste maanden heb ik nogal wat websites gebouwd. Als zo’n klus is geklaard, dan voeg ik standaard een linkje toe naar mijn eigen website. Stel dat een bezoeker erg enthousiast is over de websitebouw, dan kan ‘ie makkelijk de weg naar mijn zakelijke plek op het web vinden.

Websitebouw Textmaker HooglandGratis reclame

Vandaag heeft één van mijn klanten een grote mailing de deur uit gedaan. Ze meldt vol trots dat haar nieuwe digitale visitekaartje klaar is en dat ‘Textmaker in Hoogland‘ voor het prachtige ontwerp en de innovatieve fotografie heeft gezorgd. Dat is geweldig. Gratis reclame bij honderden mensen die ik zelf nooit had kunnen bereiken. Daar kun je alleen maar van dromen…

Nachtmerrie

Er was meteen ook een puntje van zorg. Eigenlijk meer een nachtmerrie om in de terminologie te blijven. Ik heb op de website van Textmaker nog geen pagina’s gemaakt die mijn recente aanbod beschrijven. Websitebouw is namelijk een nieuw product, naast de (journalistieke) teksten, het media-advies en de fotografie.

Het is reuze stom dat ik de zaken niet op orde heb, want het is de eerste en belangrijkste tip aan nieuwe klanten: beschrijf goed wat je doet en zorg dat bezoekers probleemloos je diensten kunnen vinden. Als mensen er moeite voor moeten doen, zijn ze weg. Ik weet het dus wel, maar ben bij mijn eigen site in gebreke gebleven.

Ondermaatse websitebouw

In alle haast heb ik een paar aanpassingen in de websitebouw gedaan, zodat eventuele bezoekers niet voor niks langs komen. Maar het is absoluut onder de maat. Ik schaam me diep. Morgen maar wat vroeger opstaan en meteen aan de slag….

andere
verhalen