
Hoe vindt Google worteltjestaart?
M’n eerste reclamecampagne is een reusachtig succes. De ‘advertentie’ met een tekening van een WordPressdokter stond nog maar een paar uur online en de opdrachten
M’n eerste reclamecampagne is een reusachtig succes. De ‘advertentie’ met een tekening van een WordPressdokter stond nog maar een paar uur online en de opdrachten
Vandaag kreeg ik het onderstaande persbericht. Je hoeft het niet te lezen, want het hele verhaal is ook terug te luisteren in het bijgevoegde audiobestand
Het allereerste Nederlandse radioprogramma werd uitgezonden op 6 november 1919. Ingenieur Hanso Idzerda begon op die dag in Den Haag met ‘omroepen’. Zijn begintune was de
Jay Rosen is professor aan de Universiteit van New York. Hij doceert journalistiek. Meneer Rosen is geliefd en gehaat. Zijn voortdurende pleidooi om burgers bij
Minister Arie Slob van Media gaat ons binnenkort vertellen hoe het verder moet met de publieke omroep. Stoere vent! Hij is niet de eerste, want
‘Storytelling‘ is hot. In mijn omgeving valt het begrip zeker tien keer per dag. TV-programma’s zijn er dol op, net als kranten en bloggers. Storytelling
Over ruim anderhalve maand begint de cursus ‘Storytelling’ weer. We buigen ons dan in een klein gezelschap over de gecombineerde kracht van tekst en fotografie.
Annick is de eindbaas van de podcast-afdeling bij BNR Nieuwsradio. Ze belde een tijdje geleden en vroeg of ik het leuk zou vinden om een
Op woensdag 3 mei verschijnt de nieuwe editie van INBEELD, het magazine van de Nederlandse Fotobond. Een tijdje geleden vroeg één van de redacteuren –fotograaf
Meesterinterviewer Frénk van der Linden is pas geleden zestig geworden. Hij vierde zijn verjaardag met de publicatie van een vuistdik boek vol prachtige verhalen. Het